Η έκδοση του σελιδομετρητή (browser) που χρησιμοποιείτε
είναι παλιά και δεν υποστηρίζεται από το My Account του www.nova.gr

Απαιτείται εγκατάσταση ενός από τους ακόλουθους σελιδομετρητές :

Internet Explorer έκδοση 9 ή μεταγενέστερη

Mozilla Firefox έκδοση 3 ή μεταγενέστερη

Google Chrome έκδοση 10 ή μεταγενέστερη

Opera έκδοση 12 ή μεταγενέστερη


Επιστροφή στο nova.gr

Συχνές ερωτήσεις

Λογαριασμός

Ποια στοιχεία μπορώ να δω στην ενότητα "Ο Λογαριασμός μου";

Στην ενότητα "Ο Λογαριασμός μου" μπορείς να δεις τη σύνοψη του λογαριασμού σου και τις τρέχουσες χρεώσεις. Επίσης μέσα από την ενότητα αυτή έχεις τη δυνατότητα να πληρώσεις τον λογαριασμό σου, να τροποποιήσεις τη διεύθυνση αποστολής λογαριασμού και να ενεργοποιήσεις το e-bill. Τέλος μπορείς να δεις τις ενότητες με όλο το ιστορικό των λογαριασμών και την ανάλυση κλήσεων, αρκεί να είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία e-bill.

Τι σημαίνει η ένδειξη "Υπό έκδοση" στο λογαριασμό μου;

Ένας υπό έκδοση λογαριασμός δεν έχει ακόμα εκδοθεί, αλλά έχει οριστικοποιηθεί το σύνολο των κλήσεων που θα περιλαμβάνει. Ο τελικός λογαριασμός θα εκδοθεί μέσα στις επόμενες ημέρες.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής για να εξοφλήσω έναν "Υπό έκδοση" λογαριασμό;

Ο κωδικός ηλεκτρονικής πληρωμής είναι έγκυρος ακόμα και αν ο λογαριασμός είναι υπό έκδοση και δεν έχει οριστικοποιηθεί το ποσό πληρωμής. Πληρωμή που θα γίνει με αυτόν τον κωδικό θα πιστωθεί κανονικά στον λογαριασμό σου.

Που μπορώ να ενημερωθώ για τις οφειλές μου και μέχρι πότε πρέπει να πληρώσω;

Στην αρχική σελίδα καθώς και στη "Συνοπτική εικόνα" της ενότητας "Λογαριασμοί" μπορείς να ενημερωθείς για τις οφειλές σου και την ημερομηνία εξόφλησης.

Που μπορώ να δω παλιότερους λογαριασμούς μου και να τους εκτυπώσω;

Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Ιστορικό Λογαριασμών" μπορείς να δεις τους παλιότερους λογαριασμούς σου και να τους εκτυπώσεις.

Που μπορώ να ενημερωθώ για το υπόλοιπο χρήσης ομιλίας μου;

Για όλες τις υπηρεσίες που περιέχουν λεπτά προς σταθερά, κινητά ή/και διεθνή, μπορείς να δεις στο "my account>Λογαριασμοί>Τρέχουσες χρεώσεις" το υπόλοιπο χρήσης σου σε χρόνο ομιλίας.

Που μπορώ να δω την ανάλυση των κλήσεων μου;

Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Ανάλυση Κλήσεων" μπορείς να δεις την ανάλυση των κλήσεων σου. Για να έχεις πρόσβαση στην ανάλυση του λογαριασμού σου, θα πρέπει πρώτα να εγγραφείς στην υπηρεσία e-Bill.

Πώς μπορώ να πληρώσω τον λογαριασμό μου;

Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Πληρωμή λογαριασμού" επιλέγεις τον λογαριασμό που θέλεις να πληρώσεις. Στη συνέχεια μεταφέρεσε σε ασφαλές περιβάλλον όπου καταχωρείς τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας και ολοκληρώνεις την πληρωμή.

Μπορώ να πληρώσω τον λογαριασμό υπηρεσίας που είναι ανενεργή;

Ναι, μπορείς να πληρώσεις τον λογαριασμό σου για υπηρεσία που δεν είναι ενεργή.

Πλήρωσα σήμερα τον λογαριασμό αλλά δεν έχει αρθεί η φραγή. Γιατί συμβαίνει αυτό και τι μπορώ να κάνω;

Από τη στιγμή της πληρωμής μέχρι την άρση της φραγής μεσολαβεί μια διαδικασία ενημέρωσης των συστημάτων μας και πίστωσης του ποσού στο λογαριασμό σου. Χρησιμοποίησε το κουμπί “Προσωρινή άρση φραγής” για να άρεις προσωρινά τη φραγή για τρεις ημέρες. Αυτή η διαδικασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά ανά περίπτωση φραγής.

Πλήρωσα σήμερα τον λογαριασμό αλλά δεν βλέπω Nova. Γιατί συμβαίνει αυτό και τι μπορώ να κάνω;

Αν ο δέκτης σας εμφανίζει ένα από τα E16, E18, E19, E30, E32-34, ή E107-4, χρησιμοποιείστε την επιλογή “Αποστολή Σήματος” από το menu “Εργαλεία Nova”.

Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής έντυπου λογαριασμού μέσω του My Account;

Μπορείς να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής του έντυπου λογαριασμού επιλέγοντας my account>Λογαριασμοί>Διεύθυνση λογαριασμού.

Τι είναι το e-bill και πως μπορώ να το ενεργοποιήσω;

Το e-Bill είναι η ηλεκτρονική έκδοση του λογαριασμού σου. Μετά την εγγραφή σου στο e-Bill, θα σταματήσεις να λαμβάνεις σε έντυπη μορφή την ανάλυση του λογαριασμού σου, καθώς θα εκδίδεται αποκλειστικά online. H ενεργοποίηση γίνεται από το σύνδεσμο "my account>Λογαριασμοί>Επιλογές ebill"

Πώς εγγράφομαι στην υπηρεσία e-Bill;

Το e-Bill εντάσσεται πλέον στη νέα πλατφόρμα my account. Έτσι, για να εγγραφείς στο e-Bill θα πρέπει να εγγραφείς πρώτα στο my account. Το e-Bill εντάσσεται πλέον στη νέα πλατφόρμα my account. Έτσι, για να εγγραφείς στο e-Bill θα πρέπει να εγγραφείς πρώτα στο my account.

Έχω υπηρεσία e-bill. Γιατί δεν λαμβάνω e-mail για την έκδοση του λογαριασμού;

Ελέγξτε ότι το e-mail όπου θέλεις να λαμβάνεις τις ειδοποιήσεις στην ενότητα my account>Λογαριασμοί>Επιλογές ebill.

Μπορώ να αλλάξω το e-mail ενημέρωσης του e-bill μου;

Από την ενότητα my account>Λογαριασμοί>Επιλογές ebill μπορείς να διαχειριστείς το email που θα λαμβάνεις το λογαριασμό σου ανά υπηρεσία.

Μπορώ να παίρνω διαφορετικού τύπου λογαριασμούς για τις διαφορετικές υπηρεσίες μου;

Ναι, μπορείς να λαμβάνεις διαφορετικούς τύπους λογαριασμών για την κάθε υπηρεσία που διαθέτεις. Αυτό το διαχειρίζεσαι από την ενότητα my account>Λογαριασμοί>Επιλογές ebill.

Μπορώ παράλληλα με το e-bill να λαμβάνω και έντυπο λογαριασμό στο σπίτι;

Η χρήση του e-bill αντικαθιστά πλήρως τον έντυπο λογαριασμό. Μπορείς να κατεβάσεις και να τυπώσεις την απεικόνιση του έντυπου λογαριασμού σε μορφή PDF από την οθόνη “Ιστορικό λογαριασμών”, κάτω από το menu “Οι λογαριασμοί μου”.

Μπορώ να δώ πότε εκδόθηκε ο λογαριασμός μου και πότε πλήρωσα;

Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Ιστορικό χρεώσεων / πληρωμών" εμφανίζεται το ιστορικό των χρεώσεων και των πληρωμών, ομαδοποιημένο ανά ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού μου;

Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Πληρωμή λογαριασμού" μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο πληρωμής σε πληρωμή πάγιας εντολής μέσω πιστωτικής κάρτας.

Μπορώ να πληρώσω τον λογαριασμό μου, χωρίς να γραφτώ στο e-Bill;

Ακόμα κι αν δεν είσαι εγγεγραμμένος στην υπηρεσία e-Bill, μπορείς να πραγματοποιήσεις τις πληρωμές των λογαριασμών σου, πηγαίνοντας στην ενότητα >Πληρωμή λογαριασμού.